Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 12, 2012

Suntikan Perancang

12.12.12. Cantiknya tarikh hari ni kan. Semoga hari ni adalah hari indah untuk dikenang akan datang kan. Lepas ni takde dah tarikh lawa 13.13.13. Mana ada bulan 13 kan?? uhuhu.. Apa kena mengena kan dengan tajuk tu. Yeah! Hari ni kali ke 3 aku kena ambik suntikan depo tu. Kenapa perlu ambik suntikan?? Hehehehe..

Pada asalnya sebelum bersalin aku kononnya taknak ambik sebarang perancang. Tapi aku bersalin secara c-zer. Nurse cadangkan aku kena ambik jugak. Masa umur Yaya dah sebulan. Nurse terus buat appointment terus untuk cucuk aku. Asalnya taknak ambik apa-apa lagi perancang.Tapi Mr Daddy beria-ia suruh ambik. Dia risau kalau luka dalam tak betul-betul baik lagi. Lagipun kami tak lah tergesa-gesa atau tamak untuk dapatkan rezeki anak. Kami menunggu kelahiran Yaya lama. Bagi lama sikitlah Yaya bermanja dengan kami.Itu pendapat kami lah kan. Jangan dikecam statement ni tau. Semua orang pun ada hak dan pendapat sendiri dalam perancangan keluarga sendiri kan.

Emm.. aku pun takde lah niat nak ambik lama-lama suntikan ni. sebab banyak aku baca kesan yang tiak baik kalau ambik lama-lama. Tengoklah dalam setahun setengah ke. 2 tahun ke. Nak yakinkan diri ni takut luka dalam. Bukan menolak rezeki tau. Cuma cari masa yang boleh bernafas dengan baik....

Eh. Hari ni hari rabu kan. Patutnye wordless. Tapi dah berjela pun. Tapi sekarang ni macam malas nak bukak kamera. pastu nak transfer gambar. Rasa penat sikit. Banyak kerja kot lately. Biasa takde keje kaan?? Hehehe. Ni leh request Samsung Galaxy Camera ni. Tunggulah harga dia menjunam seribu ringgit malaysia. Aku nak grab satu. Senang. Snap gambar upload terus... Uhuhu.... Amin~~

 

No comments: