Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, December 5, 2011

Pasal Hattan...

Semalam tengok melodi tak??? pasal hattan. ada orang kata Hattan bercerai talak tiga isteri barunya. mula-mula aku tak amik port sangat.yelah. kehidupan artis kan. aku ni orang biasa. so, juzt dengar apa Hattan komen iaitu menafikan. kita accept lah kan.

then, around pukul 2 gitu aku, Mr J dan Bibi berangkat ke Mantin untuk menghadiri Majlis Menyambut Menantu sahabat Gagak Berantai aku masa kat UMT dulu iaitu Nurul Husna Binti Jaafar dan Mohd Bakhtiar. diorang nikah minggu lepas lagi. Tapi aku tak dapat attend sebab jauh kot kat Pari Buntar. Rindu gila kat geng Gagak Berantai. si Husna a.k.a Hipo ni pulak gilos macam aku gak. ape lagi kecohlah kalo jumpe.

masa sampai tu, aku diberitahu mak pengantin lelaki yang pengantin takde kat majlis sekarang sebab menghantar keluarga Hipo ke homestay. so, kitorang makan dulu.. ~~ iklan jap. sekarang si tecit tengah menggedikkan badannya. terasa kat bawah ni.. comelnye anak mummy nak gurau2 ye.. tau-tau je mummy nak bergosip..~~~ sambung balik cite tadi. sambil-sambil makan. mata aku melilau jugak mencari pasangan pengantin ni. pastu Mr J cuit peha aku.. "Sayang, hattan..." aku terus paling muka cari mana Hattan.. tu dia. aku nampak bertopi. nampak jelas semalam sebab kenduri rumah taman. so, tak crowded sangat..

nampak Hattan ni friendly tak sombong pun. masuk ni 2 kali dah aku jumpa Hattan. first masa kat Kuantan. time tu mak nampak dulu. excited sangat jumpa Hattan sampai tak sedar terlambai tangan kat Hattan. mak cakpa Hattan comel sebab botak. tapi Hattan tak lokek ngan senyum dia..walaupun muka garang kan?

ok. pasal gosip tu plak. bila dah nampak Hattan tu aku pun mulalah melilau mata mencari aman bini baru dia kan. oo dah nampak. tangah borak-borak. hattan pergi beramah mesra dengan orang-orang kat situ. nampak ok je. pastu dah nampak Hipo balik. aku bangun nak jumpa Hipo. Hipo cakap Hattan tu pakcik suami dia. oo.. patutlah.. aku ingat dia jemput Hattan sebgaiai artis undangan kan. tapi kan.. aku nampak Hattan ok je ngan bini dia.. takde masalah pun.. kenapalah fitnah orang macam-macam.. tak baik tau. cuba dalam penulisan tu doakan kebahagiaan rumahtangga orang kang ke dapat pahalanya..

so, pada abang Hattan. proven rumahtangga anda tak bermasalah. semoga bertambaha bahagia. sorry takde gambar sebagai bukti. maklumlah kamera cikai. nak amik gambar artis pun segan...

selamat pengantin baru kepada Nurul Husna a.k.a Hipo dan Mohd bakhtiar. semoga kekal hingga ke syurga dan berseri dengan kehadiran cahaya mata. ppssstt~~ ingat pesan aku po.....

No comments: