Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 13, 2011

Banjir..




uwaa.. gambar ni aku dapat dari FB. moksu telah meng "tag" aku. hehe.. ni gambar banjir lokasinya adalah belakang rumah MIL. ketika banjir ni berlaku my MIL adakan majlis tahlil hari ke 40 arwah abah... kitorang tak balik sebab... banyak sebab lah... hehehe... apa yang pasti Krismas kami balik. hehehe. tapi kan best tau banjir camni. dapat main air. patulah Paksu Iwan seronok sangat cerita dia main air. memang tinggi rupanya. tapi tak pulak diceritanya kena marah dengan abang dia. hehehe. comel je adik tau...

ok. untuk pengetahuan korang tempat ni adalah di bahagian belakang umah MIL. tempat ni banyak memainkan fungsinyacontohnya, di sinilah tempat MIL potong segala ayam atau ikan. di sini jugak tempat ma masak-masak bila menggunakan kawah atau periuk besar...

paling sadis sinilah jugak tempat aku uwek2.. tapi atas tanah ok. paling hebat nun pergi kat pokok-pokok. sebab tu pokok tu segar je. hehehe... kat area sini juga aku basuh yak yak adik ipar aku si Poksu Iwan tu.. hehehe. tapi lepas tu bersih. dont wori... bila dah banjir ni macam best je kalo main kat situ.. harap-haraplah kitorang balik nanti banjir jugak. kalo best lagi kalo banjir kat selekoh nak pergi umah Maklong Mr J. boleh naik sampan. cari ikan... hehehe...

2 comments:

dd dudu said...

ingtkan moksu kite. rupe2nye moksu lain. hehe

joeayu said...

moksu joe. hehehe..