Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, September 24, 2012

Yaya naik roller coaster...

Since dah pindah ni. Aku tetap nak hantar Yaya pada Pengasuh lama dia. Nampak macam serasi. Aku pun tak syok jugak nak tukar pengasuh sebab aku anggap tu mata pencarian akak tu. Dah janji dari Yaya dalam perut lagi. Lagipun aku berpuas hati cara akak tu jaga Yaya. Yaya duduk ngan kitorang 2 kali sehari je mandikan. Dengan Mama dia 3 kali sehari. Ambik Yaya mesti dah wangi. Telinga yaya, kuku Yaya terjaga. Sebab tu aku puas hati sangat.

Setakat minggu lepas aku tak rasa terbeban pun hantar dan ambik Yaya. Jalan Dengkil ke Bukit Mahkota ambik masa 20 minit. Aku anggap aku bawak Yaya berjalan pagi-pagi..Yaya pulak behave sangat duduk dalam car seat tu. Tak menangis. Macam budak baik yang paham situasi Mummy ngan Daddy dia nak pergi kerja cari rezeki... Thanx anak mummy...

Jom naik roller coaster.. Hehehe..





No comments: