Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, September 20, 2012

Lunch @ Nasi Beriani Anje

Masih dalam mood celebrate besday..Hehehe. Selagi tak pekena kek, tak lengkap rasanya besday. Chewwah.. Asalnya Mr J plan nak ajak dinner kat Secret Recipe Bandar Seri Putra. Tup tup Mr J mintak tangguh. Alasan nak main futsal. Sebab dah janji kalau pindah Mr J boleh main futsal ka Jalan Reko sebab aku dah tak takut baliksorang-sorang.. Hehehe..

So sebagai pengganti sebelum pekena pecan Butterscotch, Mr J suruh aku pilih kedai untuk lunch. Kelmarin asik duk telan air liur bila pegawai dan officemate asik bercakap pasal kedai nasi beriani best kat situ kat sini. Aku terus decide nak makan kat Restoran Nasi Beriani Gam Johor kat Bandar Baru Bangi, Seksyen 15. 

 Inilah kedainya.
kredit to google.

 
 Beriani Ayam Kampung Goreng Berempah pilihan aku.


Beriani Ayam Masak Merah pilihan Mr J.

Total sume makanan ni plus segelas sirap dan segelas air kosong: RM16.
Murah kan??
Walaupun tengah makan nasi beriani yang agak sedap. Tekak aku tetap rindukan Mandy Lamb kat Mr Kabab Putrajaya. uhh~~

inilah kedainya..
sedap sangat.....
kredit to google

No comments: