besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 29, 2012

Sushi Oh Sushi

Balik kerja semalam rasa penat sangat. Kurang sangat masa main dengan Yaya. Sebab pengasuh dia cakap Yaya bangun pukul 3.30 petang terus tak tido. Bila aku ambik senyum je budak Yaya ni. Balik rumah mengekek-ngekek dia mengagah dengan mummy. Nampak dia macam dah mengantuk sangat. Breastfeed dia sampai tertidur. Masuk buai. Bolehlah mak nya buat kerja lain. 

Dah kenyang makan tu tetiba otak ni terbayang sushi. Tekak ni terasa je sushi. Em.. Sedapnya! Gulp! Bagitau kat Mr J. Terus dia "JOM!!" wah. ini sudah baik. siap tanya lagi " mana?? Carefour ke Jusco??" Tapi aku terus tunjuk budak kecik dalam buai tu. Mr J jawab apa tau?? " kasi angkat masuk stroller je" tak tergamaknya hati mak ni nok.. Takpelah. Tunggu weekend nielah. mr J janji nak bawak gie Jusco Balakong. Ala sushi yang harga seringgit dua tu je. Serius aku tak pernah masuk sushi king. Takut pun ada. Tak reti pun ada. Jakun sangat. Mr J pun seram nak masuk sebab ada sushi king yang takde logo halal. 

sape yang sudi ajarkan aku makan kat sushi king tu?? Please... sebelum ni pernah makan Jusco punye je. tu pun dah kira sedap lah. Aku tak pandai nak nilai kesedapan sushi yang sebenar. Uhuhuhu...

Em.. Sedapnya...
Thanx to google..
 
 

No comments: