besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, September 8, 2011

dah 2 tahun 6 bulan rupanya...

bukak blog tadi.. tengok kat daisypath tu. wah. rupa-rupanya dah 2 tahun 6 bulan kami bergelar suami isteri. rasanya tempoh yang lama jugak tu. tapi dalam tempoh ni jugak kami masih cuba untuk mengenali satu sama lain. nama pun duk jauh kan? hehehe..

2 tahun 6 bulan berkahwin tinggal berasingan. bercinta 3 tahun pun berjauhan. takpe-takpe. minggu depan dah nak bersama. hehe.. macam pengantin baru pulak rasa. kihkih.....

sekarang Mr J sibuk sangat dengan kerjanya. nak serah tugas bagai. rindu sangat kat dia. esok baru balik. Ahad berpisah lagi. Rabu baru jumpa pulak. berkepitlah puas-puas.. hehehe.

3 comments:

Anonymous said...

Tahniah Ayu!

Doakan saya juga semoga dapat tinggal sebumbung bersama suami dan anak :)

Ikhlas,
Baizura

qasehqaleef said...

thanx baizura. saya selalu mendoakan untuk kawan2 senasib.

lynna said...

wah mcm sama ja..saya pun jauh dari suami..dan da kahwin 2 tahun lebih msh x da anakla..ayu da dpt anak dan dkt dgn suami..
bila la plak masa saya ni :)