besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, January 28, 2014

Wedding Bibi & Arief

Selamat Pengantin Baru Bibi Syahila dan Arief Izairy.
Bernikah 28 Disember 2013. 28 Januari baru aku wish. Kejam tak? Kehkeh...
Sorry ye Cik Bibi. Sibuk sangat.

Bibi ni kawan aku dari UMT. PAstu dapat kerja di Bangi duduk serumah dengan aku. Dialah tempat aku mengadu suka duka aku. Dia pun layaan je. Sekarang bila ada Yaya dia jadi mak angkat Yaya dah. Sekarang bila dah kahwin. Aku tumpang seronok untuk Bibi. Nanti bulan depan dah bolh duduk dekat dengan Uncle Arief dah.
 
Bibi sangat cantik kan dengan baju ni.

Harus ada kami.

Dan kami jugak.....
Selamat Pengantin Baru Bibi dan Arief. 
Semoga panjang umur, murah rezeki sokmo dan terus berbahagia hingga ke Jannah.
Semoga dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah.
Aminnn~~

No comments: