Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, May 14, 2013

Angah dalm kenangan

Sedih.
Rindu sangat kat beliau.
Tengok kalendar tadi.
14 Mei. Genap 4 tahun pemergian arwah Angah (Mohd Helmi Bin Mat Sani).
Semalam 13 Mei adalah ahri kelahirannya.
Rindu sangat pada Arwah.
betul kata orang, bila dah tiada baru kita rasa kewujudan dia.

Aku lah teman bergaduh arwah dulu.
Kitorang selalu bercanggah pendapat. Selalu bergaduh mulut.
Angah adalah abang yang tak pernah pukul aku.
Walau dia berperwatakan keras.
Dia tak pernah pukul aku.
Sungguh aku rindu.
Sekarang Muhammad Dameer Amsyar lah penawar rindu aku.

Semoga Arwah angah tenang di sana.
Teringat pesanan terakhirnya " Jaga mak molek-molek. Jaga diri mu molek-molek. Jaga maruah mu"
Sumpah aku sebak.
"Emi.. Aku rindu mu!"
Semoga Allah tempatkan Angah di kalangan orang-orang beriman.
Amiin~~

No comments: