Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 15, 2011

blog saya boring kan????

selamat petang... fuh.. baru balik dari SIRIM Sepang... sambil blogwalking blog kawan-kawan punye barulah terpikir.. blog saya ni makin lama makin bosan kan.. gambar dah takde.. mesti kawan-kawan bosan dah baca blog ni.. excited melampau.. menyampah kan dengan diri sendiri.. hehehe.. maaflah teman-teman... 

sebenarnya kan saya nak sangat upload gambar-gambar best.. tapi keadaan say sekarang sangatlah tidak memberi peluang langsung untuk excited upload gambar macam dulu... kepala fenink2 dah weng-weng sangat.. uhuhu... bukan merungut ye.. cuma membentang realiti sebenar.. satu perkara lagi aku tak berani dah nak upload gambar pakai pc opis ni.. sebab dah banyak virus.. my beri hitam pun dah off terus.... sekarang pakai C3 je.. uhuhu.. nak transfer pun dah fobia...

dan realiti sebenarnya adalah...... saya dah lupa mana saya letak kamera saya.. tulun.. hehehe.. dah banyak kali Mr J tanya mana kamera... tapi aku diamkan je..jangan bagitau Mr J ye... nanti dia dah banyak duit sangat baru kita bagitau ek.. masa tu mungkin dia tak marah.. harap-harap dia cakap camni " oh hilang. ok jom kita beli LUMIX model baru tu....." harap-haraplah kan.. amin~~~ tolong doakan ye kawan-kawan.....

2 comments:

Anonymous said...

ya memang boring giler...........

joeayu said...

terima kasih komen anda.. =)