Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

besday yaya

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 14, 2011

week 12++

Alhamdulillah.. dah masuk 3 bulan kandungan aku. aku bersyukur sangat2. walaupun diuji dengan macam-macam keadaan. si tecit sangat kuat. semoga terus kuat ye anak mummy... aku bersyukur sangat-sangat semasa arwah abah sakit si tecit ni behave sangat-sangat. aku langsung takde muntah-muntah. pening. walaupun makan sekali sehari aku masih mampu bertahan. si tecit sangat memahami. Alhamdulillah.... 

selepas pemergian abah. aku kena buat checkup sebab dah lama postpone. klinik seri putra hari-hari call aku mintak tarikh appointment baru. at last aku mintak buat checkup di kampung je. so, tarikh 30 oktober aku buat checkup kat Pekan. berat naik 4kilo. o mak ai. serius aku takleh terima hakikat. sebab aku rasa aku tak makan banyak. doktor kat sana suruh aku standby minum air gula. aku mintak untuk checkup semula di Klinik Sri Putra.

bukan takleh terima hakikat. tapi macam unbelieveable.. nasib baik doktor tu ok je.. balik timbang kat Klinik Seri Putra. naik 2 kilo je. see.. i told u.. hehehe... siap tanya misi lagi.. kena minum air gula ke? misi tu jawab takyahlah. biasalah awal kehamilan kita selera makan. cuma nanti berjaga-jaga ye.. hehe.. suka tau misi ni. since aku first wat buku merah lagi... ramah gile... so, next appointment adalah 6 Disember 2011. doakan semuanya selamat....

perut dah nampak membulat sangat sekarang. ada yang menyangka aku pregnant dah 6 7 bulan hehe.. sebab aku asalnya memang gemuk... Aidiladha baru-baru ni, ma (my MIl) bagi 2 pasang baju preggy. suke2... Kakak.. jangan jeles ye... hehe... nielah untungnya bila menantu sama saiz dengan mertua kan... tapi kan.. malu lagi nak pakai. nanti-natilah..

sekarang kan Mr J dah excited listkan barang-barang keperluan baby.. siap suruh aku tanya mak lagi dah boleh beli belum. haruslah mak cakp NO kan. mak cakap 5 6 bulan bolehlah beli-beli. Last sekali Mr J cakap besen mandi je. bolehlah beli ek?? aku dah segan ngan mak. besen pun besenlah abang oi...


No comments: